|
SALM kepada Peserta2 TKPM dan pelanggan hasil dari TKPM |
Teknik Pemasaran AIDA CR , Hai Aida Cantikdan Ramah
A- Attention . Iklan adalah langkah menarik perhatian orang yang lalu lalang
|
Cadangan Papan Tanda TKPM |
Interest - Menarik minat kepada produk
|
Fokus Kepada Anchor Produk |
D- Desire ,memupuk keinginan dan hasrat yang kuat kepada ibu bapa abang untuk membeli produk berkualiti sebagai buah tangan untuk anak anak,adek di rumah
|
Sasaran Jualan - Emosi Kasih sayang
|
SALM & AGROBAZAR SIMBIOTIK OUT LET
Oleh kerana pengeluaran TKPM masih bersekala kecil dan mengharap margin yang tinggi. Kaedah jualan terus masih menjadi pilehan yang di suka peserta buat jangka masa singkat. Terutama di kawasan pekan kecil dimana pendapatan penduduk rendah.SALM LINK mungkin menkadi asas untuk menghidupkan jualan .
SALM adalah satu penjenamaan kualiti dan jaminan keselamatan makanan. Simnol SALM ialah tanda bagi pelanggan membezakan produk yang berkualiti dan selamat.
|
Simbol SALM- Skim Akreditasi Ladang baik Malaysia |
SALM adalah skim jaminan kualiti jika kita laksana dengan ikhlas jujur dan mengikut rukun dan tertib Insyallah kita akan mendapat Ganjaran di Dunia maupun Akhirat. Kerana kita memberi pelanggan kita makanan yang baik sebagaimana kehendak Islam.
|
Shabas kepada En Alias yang telah mendapatkan kemudahan pinjaman Komputer dari DTO untuk memulakan rekod ladang berkomputer .. dan saorang yang mula menerokai piawaian SALM di TKPM Gajah Mati. |
|
Mercu Tanda adalah satu kaedah menarik perhatian dan promosi: Pelacung suka bergambar di mercu tanda |
No comments:
Post a Comment